საუკეთესო გზა გულის სიჯანსაღისთვის
Search

საუკეთესო გზა გულის სიჯანსაღისთვის


ბოჭკო

შვრია და მარცვლეული საუკეთესო გზაა დღის დასაწყებად. მათში არსებული ხსნადი ბოჭკო ორგანიზმში ამცირებ ქოლესტერინს. ასევე საუკეთესო წყაროა ლობიო და ქერი.


სტერინი და სტანოლი

ეს ნივთიერებები გვხვდება ზოგიერთ ხილში, ბოსტნეულში, თხილეულში და მარცვლეულში. იცავენ ორგანიზმს ქოლესტერინის წარმოქმნისგან. ნუში, არაქისი, ზეითუნის ზეთი, კარგი არჩევანია. ასევე ამ ნივთიერებებს ამატებენ ფორთოხლის წვენს, იოგურტს და მარგარინს.


ნიორი

ადამიანები ნიორს, როგორც წამალს საუკუნეებია იღებენ. კვლევები აჩვენებს რომ ნიორი სასარგებლოა წნევის და ქოლესტერინის დასარეგულირებლად.


D ვიტამინი

უნარჩუნებს გულს სიჯანსაღეს. ორაგული და ტუნა შეიცავს ამ ვიტამინს.


ომეგა 3

ასუფთავებს არტერიებს, არეგულირებს წნევას და გვიცავს გულის დაავადებებისგან.


მწვანე ჩაი

დალიე თუ გსურს გულის შეტევის და ინსულტის თავიდან აცილება. მასში არსებული ნივთიერებები ამცირებენ ქოლესტერინის დონეს.


ლიკოპენი

ამ ნივთიერებას ვიღებთ პამიდვრიდან. კვლევებმა აჩვენა, რომ ის ამცირებს გულის შეტევების რისკს.


პექტინი

შეიცავს ხილი როგორიცაა ვაშლი და მარწყვი. ის ამცირებს ქოლესტერინს.


ბროწეული

სავსეა ანტიოქსიდანტებით, რაც ასუფთავებს არტერიებს და იცავს გულს.


თუ მოგეწონა გააზიარე :)

77 views

© 2019 by VISION AI

All rights reserved

  • White Facebook Icon

    599 699 997