საკვები, რომელიც გაციების დროს უნდა მიიღო
Search

საკვები, რომელიც გაციების დროს უნდა მიიღო


ხილის ყინული -

მას შეუძლია დააცხროს ყელის ტკივილი ან შეშუპება. საკმარისი სითხეების მიღების დროს ლორწო თხელი ხდება და ამსუბუქებს შეშუპებას.

მიიღეთ ყინულის ნატეხები, რომლებიც დამზადებულია 100%-ით ხილის წვენისგან და შეამოწმეთ რომ არ შეიცავდეს შაქრის წყალს. ასევე მისი მომზადება თავად შეგიძლიათ.


ინდაურის სენდვიჩი -

მას აქვს მჭლე ცილა, ჯანსაღი დიეტისთვის მნიშვნელოვანი ნაწილია მიუხედავად იმისა, რომ შეიძლება ვერ იგრძნოთ, ჭამა გეხმარებათ თქვენი სხეულის ენერგიას აღდგენასა ავადმყოფობის წინააღმდეგ საბრძოლველად. დაამატეთ მოცვის სოუსი გემოსთვის.


ბოსტნეულის წვენი -

იმის გამო, რომ შეიძლება გსიამოვნებთ სალათის მომზადება და ჭამა, სანამ გრიპისგან გამოჯანმრთელდებით, მის ნაცვლად სცადეთ ჭიქა დაბალი ნატრიუმის ბოსტნეულის წვენი მიღება. თქვენ დატვირთავთ ანტიოქსიდანტებს, რომლებიც აძლიერებენ იმუნურ სისტემას და თქვენს სხეულს დაიცავს ბაქტერიებისგან.


ქათმის სუპი -

ეს დაგეხმარებათ მიიღოთ საჭირო სითხეები და ის ასევე მკვებავიცაა. ზოგიერთი სამეცნიერო მტკიცებულება ვარაუდობს, რომ ეს შეიძლება დაეხმაროს განკურნებას. ცხელი ქათმის სუპმა ასევე შეიძლება გააუმჯობესოს თმის მსგავსი ნაწილები თქვენი ცხვირის ღრუში, დაიცვას თქვენი სხეული ბაქტერიებისა და ვირუსებისგან, მაგრამ საჭიროა მეტი გამოკვლევა.


ნიორი -

კარგი არჩევანია, გამოიყენეთ ის სუპებში და მსგავს საკვებში. როგორც ჩანს, აქვს იმუნური სისტემის გაძლიერების უნარი. მაგრამ უფრო დიდი კველებია საჭირო იმის დასადგენად თუ რამდენად შეესაბამება სინამდვილეს.


ჯინჯერი -

ჯინჯერი დაგეხმარებათ კუჭის ტკივილის და გულის რევის გასაქრობად (საწინააღმდეგოდ). ზოგიერთი გამოკვლევა ვარაუდობს, რომ ეს ებრძვის ანთებასაც. შეგიძლიათ დაამატოთ იგი სხვა საკვებში, ან ახლად გახეხილი ან ფხვნილის სახით. კიდევ ერთი ვარიანტი: დალიეთ ბრტყელი ჯანჯაფილის სასმელი.


ცხელი ჩაი -

დალიეთ მწავე და შავი ჩაი, რომ მიიღოთ ანტიოქსიდანტები. დაამატეთ ერთი ჩაის კოვზი თაფლი და ლიმონი, მიირთვით თქვენი ყელის ტკივილის შესამსუბუქებლად. თუ კოფეინი შეგაწუხებთ, შეეცადეთ შეცვალოთ მცენარეულით.



ბანანი -

დაჭერით, გახეხეთ, ან მთლიანად მიირთვით. ეს შეიძლება მიიღოთ მაშინაც როცა თქვენ გაწუხებთ გულისრევა, ღებინება და დიარეა.






ტოსტი ან კრეკერი -

არის მოსახერხებელი საკვები, რომელიც ებრძვის დაავადებებს. ისინი კარგია ქათმის წვნიანში, თუმცა ბევრის გამოყენება არ შეიძლება თქვენი კუჭისთვის.





საჭმლის შემცვლელი სასმელები -

თუ თქვენ გაქვთ მადა, შეეცადეთ რომ მიიღოთ სწორი საკვები ნივთიერებები და აკონტროლეთ კალორიები. მოძებნეთ ლაქტოზასგან თავისუფალი სასმელები, რომლებშიც შაქრის შემცველობა დაბალია და აქვთ მინიმუმ 6 გრამი ცილა. მაგრამ თუ ნამდვილი საკვების ჭამა გინდათ ეს ყოველთვის უკეთესი არჩევანია.


მიწერე DigitalMed-ს : “რა ვუშველო გრიპს?”
232 views

© 2019 by VISION AI

All rights reserved

  • White Facebook Icon

    599 699 997